Ede megevé ebédem

3 hónapos Erasmusos kirándulás Ede városában a Cristalijke Hogheschoolban. CHE az egyetem neve, Ede meg a városé, így lett chede a blog.

Linkblog

A lakásunk

2009.04.26. 19:11 Gyertyán Balázs

Lusta voltam írni, ezért inkább egy videót csináltam, enjoy it!

Nem sikerült beilleszteni, ezért csak a linket teszem ide, remélem az működik.

https://www.youtube.com/watch?v=IsDGlFO894I

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chede.blog.hu/api/trackback/id/tr81087756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy mihály 2009.04.27. 14:04:48

Balikám! Nagyon jó megoldás, hogy értesülés és láttalak is. A ma délelőttre ez külön ajándék. Máskor is megoldhatod igy. Puszilunk. Cikák.

gyKati 2009.04.27. 18:21:47

Tetszett ez a kis bűvésztrükk a bankkártyával,gratulálok.

Veress Lea 2009.04.28. 13:25:58

Szia Bali!

A kégliből ugyan nem sokat láttam, viszont hallotttam a hangodat és Téged láttalak. Meg is állapítottam, hogy - lehet, hogy fogytál (legalábbis a képernyőn így látszottál) -, de nagyon jóképű vagy (az ugyancsak "legalábbis a képernyőn".
Üdv. és puszi: Lea

Gyertyán Balázs 2009.04.29. 15:33:25

Nem hiszem, hogy fogytam volna, szerintem csak a kamera torzít.
süti beállítások módosítása