Ede megevé ebédem

3 hónapos Erasmusos kirándulás Ede városában a Cristalijke Hogheschoolban. CHE az egyetem neve, Ede meg a városé, így lett chede a blog.

Linkblog

Örömhír

2009.06.12. 00:11 Gyertyán Balázs

    Hosszú ideje nem írtam, pedig szerettem volna sok mindent, csak sosem jutott rá idő. Most is éppen 3 olyan beadandó van, aminek a hét elején volt a határideje, de még hozzá sem kezdtem. Viszont a tárgyaim nagy részét már befejeztem, még hátra van ez a 3 beadandó, meg egy research project.

     A hét elején egyébként le is betegedtem, lázas voltam, meg a torkom fájt, a torkom még most is fáj, de legalább lázam nincs már.
Amiről igazából írni akartam, az az, hogy az előzetes várakozásokkal ellentétben minden vizsgám sikerült, a legrosszabb 5.9-es lett (Interntional Communication), amiről azt hittem, hogy pont megbuktam, de ebből a tárgyból (ki tudja miért) az 5.0 is elégséges. A Context of Inernational Communication-ra 7-est kaptam, a Dutch language-re pedig 8,8, ezzel a Károlis mezőnyben nekem lett a legjobb az összes vizsgám. Otthon persze az 5.9-et újracsinálnám, de itt nem fogom.
 
Ez tehát most a helyzet, az eső már egy hete folyamatosan esik, októberi idő van, és még beteg ios vagyok, úgyhogy egy ideje inkább itthon gubbasztunk, persze időnk sincs nagyon kimenni, de már várom, hogy véget érjen ez az egész.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chede.blog.hu/api/trackback/id/tr351180125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veress Lea 2009.06.19. 10:00:23

Szia Balikám!

Gondoltam már mi van veled? Végre egy jó hír. Nemsokára itthon vagy, gyógyulj. Hogy a Dutch language 8,8 azt őszintén nem gondoltam volna. Várom már az élő beszámolókat.

Üdv. és puszi: Lea

nagy mihály 2009.06.19. 23:46:18

Szia Balikám!! Gratula az eredményekhez, ami görbül az már jó. Gyógyulást... Bizony jó lenne egy kis preventív ital.. De miket írok, egyél sok citromot. Puszi Cokák

nagy mihály 2009.06.20. 12:45:34

Balikám aggodom a betegséged miatt. Orvos látott?Van ott gyógykezelési lehetőség?
Ha a torkod fáj öblögesd langyos sós vizzel. Venni kellene valami gyógyszert, hogy elmulaszd, nehogy ujból belázasodj.
Fruzsi nemsokára megy hozzád, remélem addigra eláll az eső. Várunk haza. Atusék az államvizsgák után jönnek 2-3 napra pihenni és jókat enni, mondta. Puszillak Cikamama.

nagy mihály 2009.06.21. 20:18:18

Szia! Hát nem gondoltam, hogy ide hesegeted ez az őszi időt!! Nálatok legaláb javult ? Np.

nagy mihály 2009.06.21. 20:18:22

Szia! Hát nem gondoltam, hogy ide hesegeted ez az őszi időt!! Nálatok legaláb javult ? Np.

nagy mihály 2009.06.22. 00:58:13

Nálunk is zuhog az eső, de csak éjszaka, nappal ugyan hüvösebb van a szokottnál, de nem esik.
Balikám ha még mindig beteg lennél, amikor megy Fruzsi, vigyen Neked ha mást nem Algopirint.
Megirtad a 3 nemtudommit? Puszi Cikamama.

gyKati 2009.06.22. 19:21:10

Sikerül ezzel az eredménnyel nem kilógni a sorból, vagy ez már sok nekik? Idő pocsék, macska nyávog, puszi neked.
Kati
Mikor jössz haza?

Gyertyán Balázs 2009.06.22. 19:44:07

Július elsején landolok az anyaföldön. bizonyos szempontból már várom, bizonyos szempontból azért jó itt :)

nagy mihály 2009.06.24. 22:39:47

Megérkezett Fruzsi szerencsésen. Ha lesz időtök irjatok. Eljutott ő is Hágába? Puszi Cikamama
süti beállítások módosítása