Ede megevé ebédem

3 hónapos Erasmusos kirándulás Ede városában a Cristalijke Hogheschoolban. CHE az egyetem neve, Ede meg a városé, így lett chede a blog.

Linkblog

Első bejegyzés

2009.04.04. 16:27 Gyertyán Balázs

Annyira akarta mindenki, hogy a nagy érdeklődésre tekintettel elindítom a blogo. A címe azért lette chede, mert az edét simán nem engedte, a CHE pedig az egyetem neve. Most épp rám zárják a sulit, legközelebb hétfőn lesz itt akármi is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chede.blog.hu/api/trackback/id/tr61046079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy mihály 2009.04.09. 00:36:02

Baliikám mindenhová kellett regisztrálnom magam és igy végre sikerült kommentet irni. Csak a regisztrálások után...
Most beszéltem Apuval, hogy mit vigyünk szombaton.Mondta, hogy beszéltetek sky-pon én is ott is regisztráltam magam és próbáltalak hivni, de hát csak az egyetemen van e-mail, igy nem tudtunk beszélni. Mondta az apu, hogy nem vagy "feldobva". Én szünet nélkül gondolok Rád és Olga néninek adtuk meg most a blogod cimét, de neki segitség kell, hogy megtalálja. Van egy csomó idegen szó, ami feltehetőleg holland?
Minden esetre Balikám az a megnyugtató nekünk, hogy leirod a történeteidet és igy viszonylag sokmindent tudunk. Veled élünk egy kicsit.Drága legmagasabb, de kicsi unokánk tele vagyok aggodalommal és reménységgel, hogy minden jóbbra fordul. Mi van a lábaddal? Az a fő, hogy jól kajálj, mert fontos az erőnlét. Millió puszi, most jön a husvét, elmegyünk szombaton. Neked jó húsvétot. A reformátusok is imádkozhatnak evés előtt, de ez nem egy bevett szokás. Egyéni dolog.
Mégegyszer sok puszi, husvétkor velünk leszel gondolatban. Cikamama.

nagy mihály 2009.04.09. 01:32:25

Balikám!
Küldtem Neked online.hu-ra egy aranyos husvéti képeslapot. Kiváncsi vagyok megkapod-e. Ez egy u.n.Zozsiriszes zenés képeslap. A zene cime az, hogy "nagyon szeretlek". Nem egy jó zene, nem kiabál csak a cime miatt kaptad.
Puszilunk és kellemes húsvétot, jó időt kivánunk. Puszi Cikák.

nagy mihály 2009.06.05. 14:25:02

Balikám! Rossz volt a gépünk, pl. a hugomnak az üzenetet 74 példányban küldte el, alig győzte kitörölni. Elvitte nagyapa a gépet Számprogba és ott kiderült, hogy nagyon agyon van zsufolva. Most a fiú, aki megcsinálta, szépen rendezte a hivásokat, üzeneteket és ismét irhatjuk egymásnak a sok-sok levelet. Olga néni Gyulán van a Thermál Hotelben, az Ottó unokája I. dijat nyert a képregény irásban és "felfedezték", hogy mennyire tehetséges. Sikerült angolból a forditás?Puszi Cika.
süti beállítások módosítása