Ede megevé ebédem

3 hónapos Erasmusos kirándulás Ede városában a Cristalijke Hogheschoolban. CHE az egyetem neve, Ede meg a városé, így lett chede a blog.

Linkblog

5. nap

2009.04.04. 17:41 Gyertyán Balázs

Reggel arra ébredtem, hogy Edébe beszökött az ősz, és a 4 napig tartó nyár után most október van. Az erdő egyébként is úgy néz ki, mintha ősz lenne, tele van avarral. Pár perccel későb fültanúja voltam egy baltás gyilkos merényletének, és azt hittem ez lesz a nap sztorija.

Nem ez lett...

Az előző bejegyzésemben aztírtam, mégsem zárták ránk a sulit, így feldobom a korábbi összefoglalókat. Az igazság az, hogy valójában ránk zárátk a suéit, csak nem vettük észre (én és Ádám voltunk csak az épületben). Kijönni még csak ki tudtunk, a bicajok viszont bentmaradtak. Ha otthon lennénk, tuti bemásznánk, és kiemelnénk, de pont a kamera alatt vannak... mindenesetre jól indul az első hétvége. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://chede.blog.hu/api/trackback/id/tr351046188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AttA 2009.04.05. 19:30:35

Helló, megírom az első kommentet:) Kicsit sok a gépelési hiba:P
Nem tudom, láttad-e, de kikaptunk a Tribaltól 4-3-ra, pedig 0-2-ről még fordítottunk 3-2-re...
Nade sebaj. Viszont csalódást keltett, hogy a blog nem az általam javasolt címen jött létre;)

Gyertyán Balázs 2009.04.06. 17:20:02

Csak nem gondoltad, hogy az lesz a neve?...:D

Olvastam a leveleket, de sajnos nem volt időm reagálni, most is csak néhány percem van, mert wilbert meghívott magához vacsizni 6-ra, úgyhogy mindjárt megyek is.
süti beállítások módosítása